Friday, August 13, 2010

My prize ! WHOO HOO !!!!

I received my 10 cartridges from Jinger Adams' facebook ice cream challenge!!!!!!!!!!!!!!!! I'm soooo excited..THANK YOU so much Jinger I WILL put them to good use.... I can't express my gratitude enough!!!!
This was video taped in the Fed Ex parking lot LOL sorry about my kids in the background and word world playing LOL!!!

23 comments:

SpantastiKreations said...

OMG....HOW awesome. :) Your mind must be racing on overload.

TFS so soon. I'm a little jealous. :) Cannot wait to see what you do with these carts.

Erin

The Scrapbooking Queen said...

Michelle what a haul of prizes you love them all... The scrapbooking Queen

Mary B. said...

Congratulations! Looking forward to seeing your projects with cartridges.

crazyaboutcricut said...

Yaaaaaaaaaay! I'm so happy for you Michelle! Can't wait to see what you make :)

JennyKozar said...

WOW - what a haul!! Enjoy - I cannot wait to see what you create with them.

Rosy C. said...

OOOOooo... You LUCKY Girl!!! But, then again you work HARD to showcase what your passion is. Congrats...Michelle. Can't happen to a more deserving sweet person... than you!!! Enjoy and Sweet Creations my Friend!!!
http://sweetdelightspapernmore.blogspot.com/

Cricut Chick said...

That is so Awesome! I sure wish that was my box. You deserve it for that great layout! Create and share some good ideas for all of us. I can't wait:)

Kerry said...

That is amazing. I can't wait to see what you make with them. 10 cartridges in one day. What will you do first?

Ohhh Snap said...

Congratulations! Those are some great carts :D. I love that you opened them in the parking lot, I would soooo do that lol.

ScrappingStephanie said...

Wow, congrats. Your LO was amazing and you really deserved the win. Have fun.

Stephanie

craftymargiie said...

Thank you for letting us share your excitement. Don't apologise for your little girls they are polite and so sweet. All the way from the UK to you Well done
mrgrtteacher@aol.com

Trisha said...

SOOOO exciting!!! The kids are so cute when you open it and everyone screams :) made me laugh that everyone was excited! You deserve it and i'm sure you'll be puting them all to good use.
Trish

Beth said...

Wow it's Christmas all over again and then some. Congratulations on your big win.

Ms. Jen said...

WOW, what a haul! Good for you. Can't wait to see what you design with them!

Heather said...

What an AWESOME prize! I can't believe I missed that contest! I can't wait to see what you do with them! So many cool carts!

QueenbeeX4 said...

Congrats on your win Michelle wow you are truly amazing . You rock at everything you make :) wooohoooo can't wait to see everything you make with your new carts :)
*Emmy*

Alma said...

That is sooooooooo cool!!!! =) My kids are obsessed with Word World too so hey, just another thing in common! :))

Mrs. Green said...

That is amazing! I would have ripped into the box right away too! Congrats!

Jannarama, aka Jann H Schott said...

THAT is awesome! Thanks for showing us! I can't wait to see what you create with your TEN, count 'em, TEN new carts! ;-)

Andrea said...

Love your ice cream L.O. and congratulations, what an amazing prize. I feel the same way about the Lites, no way I'm buying them for the price, but I would be thrilled to win them. The fact that you got Happy Hauntings and Winter Frolic, happy dance!!! I love hearing your kiddos in the background, sign of a true Cricut lover; when the kids are excited for your new carts too :)

Monica said...

That is just tooooooooooooo funny.. chunking stuff left and right! love it. .. and MOMMMMMMMM I wanna seeeeeeeeeeeeee.. ahhahahhahahahah
Congrats on winning you did a great job!!!!!! Love your videos. Keep it real girl!!!

craftaholic said...

That is sooo cool!!! kid's are as excited as you are!!!LOL...LOL Congrat's!!!


Rexann

Lainey said...

Your LO is just darling, definitely worthy of a 10 cart win! Congrats and TFS such happy news!!